Υποστήριξη E-mail

Στις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία στους πελάτες της περιλαμβάνεται η εγκατάσταση των εφαρμογών, η εκπαίδευση του προσωπικού, η τηλεφωνική υποστήριξη (Helpline) κ.λπ.

H υποστήριξη των πελατών της εταιρίας στην εκμάθηση, λειτουργία και διαχείριση των συσκευών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, όπου εκπαιδεύονται οι χρήστες των συσκευών εντός των επιχειρήσεων ως μέρος του έργου εγκατάστασης και υλοποίησης της λειτουργίας των συσκευών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τις παρακάτω κατηγορίες υπηρεσιών:

· Αρχική εγκατάσταση του λογισμικού των συσκευών.
· Τηλεφωνική υποστήριξη για τους εκτός Αττικής πελάτες.
· Τεχνικές υπηρεσίες.